I can sum up in three words my teaching strategies for dyslexic students in the study of latin and ancient greek: embodiment of graphemes, iconicity and conceptualization of morpho-syntactic structures.

Somatizzazione, iconicità e concettualizzazione

Cantore R
2015

Abstract

I can sum up in three words my teaching strategies for dyslexic students in the study of latin and ancient greek: embodiment of graphemes, iconicity and conceptualization of morpho-syntactic structures.
2015
978-88-6760-216-2
Learning disability. Teaching strategies. Iconicity. Conceptualization.
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in SFERA sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11392/2475341
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact